۶ پاسخ

منم دقیقا فکر کنم دو ماه پیش این خوابو دیدم
الان حاملم

حالا من دیشب خواب میدیدم دوتا بچه دارم دوقلو یه دختر یه پسر بعد پیش خودم نبودن ینفر بزرگ کرده بود اوردن پیش خودم وایی بغلشون کردم اینقدر شیرین بود
بعد غصه میخوردم چرا من عکس ماهگرد نگرفتم از اینا

میزایی پسر میشه
انشاالله

بزودی حامله میشی

انشالله حامله میشی

بن گوگل

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری