میشه واسم دعا کنید شیرم بیاد یه قطره نمیاد حتی آغوز غصه عالم منو گرفته

۱۰ پاسخ

عزیزم طبیعیه
هرچی بچت بیشتر مک بزنه به شیر میوفتی .بری خونه حموم کنی شیرت زیاد میشه عزیزم

از روز سه سینه هات پر شیر میشه نگران نباش

هر وقت حموم کردی شیرت میاد و حلوا شکری برا شیر خیلی خوبه

کپسول شیر افزا گیاهیه بخور منم خوردم دوتا استفاده کردم دیدم سینه هام سفت پر شدن

میاد عزیزم نگران نباش
اگر سزارین بودی یکم دیر میاد

عزیزدلم اصلا غصه نخور طبیعیه من روزای اول باشیردوش برقی میدوشیدم پسرم انقدر گرسنه بود میشد ۱سیسی کلا بش میدادم
به روز ۴ک رسید شیرم انقدر زیاد شد الانم ک اصلا شیرم واینمیسه یکسره دارم لباس عوص میکنم

عزیزم نهایتش اگ شیرم نداشتی شیرخشک بده اتفاقی نمیوفته.همین استرست هم بیشتر باعث میشه شیرت نیاد

کالاندولا بزن سر سینت

باآب ولرم ماساژبده شیرراه میفته نگران نباش بچه هرچقدرمک بزنه شیر زودترراه میفته

زوده عزیز میاد

سوال های مرتبط