قطره شیرافزا بخور.. چایی هم زیاد بخور بعدم بزار بچه مک بزنه حتی اگه نداشته باشی هم شیرت میاد
سزارین شدی؟اگه آره شیرت بعد سه الی چهار روز راه میوفته قشنگ تب شیر میکنی و کلی سینت پر شیر میشه .الان هر چی میتونی بده نی نی مک بزنه هم آغوز بخور همم رگ ها باز بشه .
نخود آب خوبه
آبگوشت خروس خوبه
کاچی خوبه .
بچه مک بزنه راه میوفته
قرص شیر افزا بخور . دلستر لیمو خیلیییی عالیه . چهار مغز آسیاب کن با خرما. شیر معجون درس کن عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.