مامانا چکار کنم شیرم بیاد سزارینی بودم🥹

۴ پاسخ

قرص شیرافزا روزی سه تا بخور بعداز هر وعده
کله پاچه سیرابی عالیه شیرتو زیاد می کنه من صبحانه اینارو می‌خوردم

طهر گرفتم‌یکی خوردم‌

کپسول شیرافزا از داروخانه بگیر بخورمنم سزارین شدم سینه ام شیر نداشت گرفتم روزی سه تا بعدهروعده غذا خوردم شیرم اومد

دلستر و آب هویج و آبگوشت زیاد بخور و حتما ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی
مامان اِلارا مامان اِلارا ۸ ماهگی
مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی