منفی ولی تو فکرش نرو اشتباه کردی زدی استراحتی یا راه میرفتی
خیلی زود بود زدی صبر من ۱۲رز شدبزن
برای انتقال جنین اصلا نباید بیبی چک بزنی عزیزم، چون تحت تاثیر داروهای هورمونی هر جوابی بده ممکنه کاذب بشه. روز ۱۵ انتقال برو ازمایش خون بده حتما.
منم که iui کردم دکتر گفت روز 14 به بعد آزمایش بده چون قبلش کاذبه شما صبر کن الان به خودت استرس نده
برای چی انقدر زود میزنی مگه نگفتن دوهفته بعد تاریخ ازمایش بهت ندادن
نگران نباش عزیزم فقط ازمایش درسته
چرا اخه زود زدی عزیزم
گلم ب بی بی اعتماد نکن ی چند روز دیگ از بده انشاالله مثبت میشی
سلام
عزیزم چند تا جنین داشتی؟
زود زدی عزیزم انشاالله که مثبت میشه
ازمایش بد عریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.