رفتم دیروز سونو گفت دختره🌵🌵🌵🌵🌵

۱۱ پاسخ

مبارکههههه.دختر خیلی خوبههههه.حالا چرا کاکتوس گذاشتی؟😅

مبارکا عزیزم

فرزند اولت دختره یا پسر؟؟

مبارکه انشاالله منم بیام بگم بازم دختر دار شدم😍

دقیقا چند هفته و چند روز رفتی؟
دکتر خودت گفت یا جاهایی که سونو پیشرفته دارن ؟؟

مبارک باشه عزیزم کاکتوس چرا 🌸🌸🌸

مبارکه بسلامتی

مبارک باشه😍میشه نور زندگی و رفیقت چشمتون روشننننن

مبارکه‌گلم

قبلارفته بودی ک احتمال بده یانه

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد