کیا امروز آنومالی دارن ۱۸هفته و دوروزمه

۷ پاسخ

من ۳ روز‌دیگه میرم‌میشه ۱۹ هفته

من دیروز ۱۸هفته کامل بودم رفتم

منم امروز دارم😍

من فرررررردا دارم 😍😍😍

منم امروز دارم

من دیروز دادم الانم ادامش
چهار بار رفتم اومدم اتاق دکتر بچه جوری ک میخان نمیچرخه😐😂

من اخر هفته دارم😍

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی