۶ پاسخ

کلا اشتهاشون موقه دندون دراودن خیلی کم میشه.باید صبور باشی.چون خیلی درد دارن نبایدزیاد اصرار کنی بش.پوره میوه یکم خنک باشه مث سیب و موز بش بده.ماستم خوبه چون خنکه اگه حساسیت نداره بهش بده

غذاهاشو میکس کن بده چون جویدن براش سخته

تو میوه خوریش. سیب رنده کن بذار تو فریزر بعد دربیار وقتی بیتابی می‌کنه بده دستش پسر من فقط اینطوری یکم آروم میشد

چون موقته اشکال نداره.قطره مولتی ویتامینشو مرتب بده که ویتامین بدنش جبران شه

ژل بمال روش اگر خیلی بیتابه و بی قراری میکنه یکم پاراکید بده

ژل دنتی کید بگیر از داروخونە.روزی دو سە بار بزن رو انگشتت یا با مسواک انگشتی لثه شو ماساژ بده.هویج بذار یخچال سرد بشه بده بهش خودش میبره دهنش ی کم اروم میشه.اگه بهش غذا میدی داغ نباشه چون التهاب داره چیز سرد دوس داره.تبشم کنترل کن حتما.

سوال های مرتبط