۶ پاسخ

خب گلم چون تازه پی پی شو شناخته پوشکش کن بچه رو ..
منم پسرم تو سن پسر شما پی پی دستشویی میکرد یک هفته کرد ولی دیگه نکرد بردم دکتر گفتم گفت زیر دو نیم یبوست میگیرن بخاطر ترس از پی پی کردن.. و اینکه قبل پوشک گرفتن کلی باید قصه و کارتن مخصوص شو ببینن.. منم گذاشتم انشالله دو سال و نیم شروع کنم

من دخترم جیشو کامل یادگرفته میگه ولی پی پی تو شلوار نمیدونم چیکار کنم😥

من دخترم یبوست شدید که گرفته بود اینجور شده بود بعد خوب شد یبوستش برطرف شد

معمولا وقتی بچه رو زودتر از وقتش از پوشک بگیری برا بعضی بچه ها این اتفاق میفته

از پوشک گرفتیش؟

یبوست نداره؟

سوال های مرتبط