۱۷ پاسخ

منم بدون لک بودم دوتابارداری هام

ما خانوادگی لک لاته گزینی نداریم

منم خداروشکر هر دو تا بارداریم بدون لکه بینی بودم

منم نداشتم ااصلا

منم لکه بینی نداشتم

من بارداری دومم نداشتم حتی ۲ماهگی فهمیدم باردارم

من نداشتم

خیلیا ندارن

منم نداشتم

من نداشتم

من😁🤚

منم بدون لکه با دار بودم

منم نداشتم

منم نداشتم

من نداشتم

من اصن از اخرین پریودم دیگه خون ندیدم هیچی

منم بدون لکه بودم

سوال های مرتبط