۱۲ پاسخ

من نداشتم

من اصلا سرهردوتا بارداریم لانه‌گزینی نداشتم

من سر دوتا بارداریم لانه گزینی نداشتم

من نداشتم اصلا قبل از موعدم هیچ علائمی نبود

منم نداشتم

من و اصلا لک نداشتم

کی رفتین بتا تیتر بتا دادین چند روز بعد رابطه من ۲۶ موعدمه موندم تاخیر بخورم یا روز موعد برم

ممنونم خانما ی خورده خیالم راحت تر شد😍

من نداشتم

من نداشتم عزیزم اصلا

من نداشتم عزیزم.

عزیزم من ترشحی که میگن برای لانه گزینی بوده نداشتم ولی بعد رابطه هام دوبار ترشح خونی بوده همین

سوال های مرتبط

مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد