عصرونه چی میدید بچه هاتون؟

۵ پاسخ

پفیلا که خودم درست کنم.گاهی پنیری گاهی هم گوجه ای خیلی دوست دارن
کیک یا بیرونی یا اگه بتونم خودم درست کنم.
پنکک
سیب زمینی تنوری
تخم مرغ ابپز
میوه
آجیل
نون پنیر یا خامه گاهی عصرونه خوششون میاد.
شربت شیره
گاهی هم چای یا شیرینی

پسر من عصر یا بستنی میخوره یا کیک یا میوه یا تخم مرغ آبپز

ماشالله به همه من انقد حوصله ندارم
یه میوه ای هندونه ای چیزی میارم 😅

دیشب کیک درست کردم براش
تخم مرغ آبپز
کره عسل
بیسکوییت و شیر
میوه
فرنی
پفیلا
هر چیزی که خونه باشه میدم

سیب زمینی آب‌پز. تخم مرغ آب‌پز.فرنی.شیر موز. یه شیرنی شمالی به اسم کاکا.روکر موز.یه وقتایی چای کم رنگ با بيسکوئيت

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی