خانمها شما عصرونه همیشه چی ب بچه هاتون میدین

۱۰ پاسخ

اصولاً هیچی

من همین الان تخم‌مرغ و با شیر و نمک یکم هم زدم بعد تو کره سرخ کردم دادم بهش

هر چی دم دستم باشه
میوه
آجیل
پنکیک
کشکام
کیک
سوپ
نون پنیر
تخم مرغ ابپز

الان خودش پنیر و خیار گوجه اورده گذاشته جلوش

شیر و کیک
میوه
چوب شور و کراکر

والا بچه من وعده اصلی نمیخوره چه برسه میان وعده و عصرونه

نون پنیر نون خامه ارده شیره کیک و چای کیک و ابمیوه این چیزا .

کمپوت ،تنقلات ،اجیل
غذا کم پیش میاد بخوره

اگر داخل خونه باشه میوه یا بیسکوییت نباشه اکثر مواقع کیک درست میکنم
بین صبحانه وناهار هم میانوعده اکثر مواقع ژله یا تنقلاتی مثل کشمش وغیره.

من وقتی خونه خودم باشم کیک میپزم براش با پودر چهارمغز

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان دخملم ونورم مامان دخملم ونورم هفته نهم بارداری