طول سرویکس چند باشه سرکلاژ میکنن؟

۸ پاسخ

سلام گلم مجدد رفتی سنو سرویکس؟؟چند بود چون سرویکس منم مثل شما ۳۱هست

میگن زیر 30ولی من 29ام دکتر گفت سرکلاژ نمیکنم لازم نیس بعد هم ممکنه کیسه ابت پارشه ک من ریسک نمیکنم میگ میتونی همینجوری ادامه بدی با استراحت امپول شیافت اینم بگم از 11هفته تکون نخپرده همون 29هست استراحت مطلق نبودم

زیر سی

من انومالی امروز رفتم ۳۰بود بنظرتون دکتر منو می‌فرسته واژینال

واسه من طول سرویکسم سر بارداری دخترم با سونو شکمی ۳۳ بود
اما واژینال شد ۲۸
دکترم بهم یک هفته استراحت دادو گفت شیاف بزارم مجدد بعد یک هفته چک کرد شده بود ۲۴ و دیگه نامه داد برای سرکلاژ
تازه من ۲۰ هفته بودم
هر چه زودتر انجام بشه بهتره و خطرش کمتره
حتما پیگیرباش قشنگم که اذیت نشی

منم ان تی ۳۱بود
دیگه صبر کردم انومالی انشالله به دکتر سنو بگم سرویکس شکمی برام هم همراه انومالی انجام بده خدا رو شکر فعلا علایم خاصی ندارم همش سعی میکنم استراحت کنم کنی کار خونه انجام میدم بعد دراز میکشم دوباره بقیشون انجام میدم منم نگرانم دیگه ی نوزده‌روز دیگه تا انومالی مونده

واژینال بده خیلی با شکمی فرق داره
یا بیشتره یا کمترع
منتظر نمون و ریسک نکن برو واژینال بده خیالت راحت شه

میگن پایین سی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیستم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣💙 مامان جوجه کوچولو🐣💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری