سرویکس پایین چند هست
سرویکس پایین باشه سرکلاژ میکنن نفهمیدم!!!!!

۲ پاسخ

ببخشید مال من۴۲

زیر ۳۰ تو انتی پایینه باید استراحت کنی اگ سابقه زایمان زودرس اینا داشتی ک سرکلاژ میکنن حتما تو همون هفته ها

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیستم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد