خانما تب سنج چطور گرفتین؟عکسشو بدین با قیمتش

تصویر
۷ پاسخ

من همینو دارم عالیه عید ۱۴۰۰ گرفتمش الان نمیدونم چقد شده

من۱۲۰۰خریدم این مدلو

منم همین مدل گرفتم 600 تومن خیلی خوبه

منم از همین مدل گرفتم ۷۰۰ تومن

منم گرفتم اوایل عید بود رو ۵۰۰ خورده ای الان که دیدم رو یه ملیون خورده ای بود

در کنار اینا یه معمولی هم حتما بگیر چون از دست بیفته یا از جایی تمومه دیگ کار نمیده

من همین مدل گرفتم 500

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری