خانما تاریخ گهواره رو‌طبق ان تی بایدبزاریم یا انومالی؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم دکترا با تاریخ انتی پیش میرن و دقیق هستش
انتی تاریخ طبیعی هستش سزارین ده روز جلوتر هستش الی دیگه بچه خدای نکرده زودتر بخواد بیاد

من انتی انومالی عین هم بود طبق انتیم

مامانای گل
💥ست های بافتمون به مدت یک هفته آف خوردن💥
❌️ست عروسک،جغجغه، بند پستونک فقط و فقط ۱۲۰۰ ت❌️
✅️جهت دیدن نمونه کارام میتونید به قسمت سوالات حساب کاربریم مراجعه کنید
✅️ثبت سفارش از طریق قسمت گفتگو‌ و روبیکا به آیدی@T_pkrvn

ان تی گزاشتیم ما

ان تی دقیق تره عزیزم

ان تی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی