زایمان ما طبق تاریخ ان تی هست یا انومالی؟

۹ پاسخ

ب نظرم طبق اخرين سونوگرافي . اون دقيقتره قطعا.

انتی

به نظر من آخرین سنو دقیق تره
واسه من آخرین سنو دقیق بود

انتی دقیق تره

دکتر من طبق انومالی حساب میکنه...
گرچه من ان تی و انومالی یه تاریخه زایمانم

ان تی

الان پنجاه نفر میان میگن انتی

ان تی

ان تی

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان کوشولووو👶🐻 مامان کوشولووو👶🐻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری