برای زایمان طبق تاریخ ان تی حساب میکنن یا اخرین پریدی؟؟

۱۲ پاسخ

من یه جا خوندم اگر ان تی و تاریخ پریود اختلافشون در حد ۳ ۴ روز باشه ، همون تاریخ شروع اخرین پریود تاریخ زایمان حساب میشه

دکتر من ان تی رو حساب کرده

یه چیزی بینه اینا میشه
من یک هفته تفاوت داشتم
از انتیم ۱۵ روز اومد عقب

به من nt گفت ۲۲ تیر
پریودی و گهواره میگن ۲۳ تیر
عروسه عمم میگفت nt بهش گفتن ۱ مرداد ولی بچه‌اش ۲۵ تیر بدنیا اومد پارسال
درد طبیعی رو کشید تا ۴ سانت باز شد ولی اخرش سزارین شد

ان تی

معمولا انتی

دکترمن پریودی حساب کرد

ان تی من با پریودیم یکیه

ان تی اما در نهایت معلوم نمی شه دقیق بستگی به حاملگیت داره دکتر تشخیص میده

ان تی

ان تی یا اولین سنو

ان تی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣🌈 مامان جوجه رنگی🐣🌈 هفته سی‌وپنجم بارداری