خانم سلام کدوم طرحش قشنگتره؟

تصویر
۲۸ پاسخ

هفت هم‌قشنگه هم تازه و شیک تره

۲ من خودم ۸ دارم

یک و سه

بنظر من ۳

عزیزم دستی چقدر گفته منم میخام بگیرم هیجده نفرشو و اینکه گرد باشه مدلش چون تو ظرفشوییم این بشقاب مربعا جا نمیشه🥲

اولیه

۷۷۷۷۷

1 و 6

۳ و ۷

3خوبه

۴قشنگه

7......

۱خوبه

۴ شیکه

1 خوبه

یک قشنگه

۷قشنگه

قشنگه7؛2

7

هفت فقط

۳ فقط

یک

یک و هفت

انتخاب من ۴ عه

۷ خوبه

۳

3,7,6

یک و هفت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان صدرا گلی 😍 مامان صدرا گلی 😍 ۲ سالگی
مامان گنجشک لالا مامان گنجشک لالا ۲ سالگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری