کدوم کیک برا تولد دخترم قشنگتره؟؟؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اولی پاپیون آبیه و وسطی ک صورتیه تاج داره خیلی خوشگلهههه

صورتی قو‌

قو داره

پاپیونی خوشگله ولی بدون پروانهی روش دورش خوبه ولی روش شلوغ شده سبز و صورتی قو هم عالی

صورتی قو خیلی ملوسه😍

پروانه

عاشق اون صورتی با قو شدم من

مدل پاپیون داره رو رنگ صورتی ملایم بزن پروانه هاشم حذف کن خوشگل میشه

سبز
ابی
صورتی قو

۳تا چپی قشنگه بستکی ب تمش دارع

سوال های مرتبط

مامان صدرا گلی 😍 مامان صدرا گلی 😍 ۲ سالگی
مامان جیگر قلب من مامان جیگر قلب من ۲ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۲ سالگی