سلام خانما این کیک چطوره قشنگ برا تولد دخترم؟؟؟؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

عزیزم اینجا سلیقه ها متفاوته هر چی به دل خودت میشینه انتخاب کن

من دوست ندارم این مدلها رو

یه کیک گرد یا مستطیل که زوش خرگوش باشه قشنگتر نیست؟

نه اصلا

جالب نیس

اره گوگولیه

منم دوس نداشتم.

قشنگ نیس

اینستا بالا میاره برا شما؟

تو سبک همین پارسال واسه دخترم سفارش دادم اما اون یکی ما جالب تر بود 😄

خیلی بامزه ست که

خیلی قشنگ و گوگولیه

خیلی نازه
اینم کیک دختر من بود

تصویر

من پسند نکردم

منم دلم اینو میخواست ولی با تمش نمیخوند دیگ حیف شد

تصویر

سلیقه ایه ولی من ساده ترجیحمه❤️

خیلی خوشگله من دایناسورشو گفته بودم

سوال های مرتبط

مامان جیگر قلب من مامان جیگر قلب من ۲ سالگی
مامان گنجشک لالا مامان گنجشک لالا ۲ سالگی
مامان آفتاب و مهتاب مامان آفتاب و مهتاب ۲ سالگی