عزیزم اینجا سلیقه ها متفاوته هر چی به دل خودت میشینه انتخاب کن
من دوست ندارم این مدلها رو
یه کیک گرد یا مستطیل که زوش خرگوش باشه قشنگتر نیست؟
نه اصلا
جالب نیس
اره گوگولیه
منم دوس نداشتم.
قشنگ نیس
اینستا بالا میاره برا شما؟
تو سبک همین پارسال واسه دخترم سفارش دادم اما اون یکی ما جالب تر بود 😄
خیلی بامزه ست که
خیلی قشنگ و گوگولیه
خیلی نازه
اینم کیک دختر من بود
من پسند نکردم
منم دلم اینو میخواست ولی با تمش نمیخوند دیگ حیف شد
سلیقه ایه ولی من ساده ترجیحمه❤️
خیلی خوشگله من دایناسورشو گفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.