این کیک خوشگله برا تولد دخترم؟؟؟#شیردهی

تصویر
۸ پاسخ

یه کیک بچگونه تر و فانتزی تر بگیر براش

قشنگه ولی میخای فانتری بگیر

بله عزبزم خیلی قشنگه

پاپیون ها رو چطوری میزنند رو کیک

با احترام خیر

یذره بزرگونست کیک تولد من این شکلی بود کلی کیک های فانتزی هست 🥰😍تولد دخترتم پیشاپیش مبارک

آره خیلی بقول این دوستمون با ربان سفید شیک تره

قشنگه البته بدون روبان مشکی میتونی سفید بزنی

سوال های مرتبط

مامان گنجشک لالا مامان گنجشک لالا ۲ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا ۲ سالگی