یه کیک بچگونه تر و فانتزی تر بگیر براش
قشنگه ولی میخای فانتری بگیر
بله عزبزم خیلی قشنگه
پاپیون ها رو چطوری میزنند رو کیک
با احترام خیر
یذره بزرگونست کیک تولد من این شکلی بود کلی کیک های فانتزی هست 🥰😍تولد دخترتم پیشاپیش مبارک
آره خیلی بقول این دوستمون با ربان سفید شیک تره
قشنگه البته بدون روبان مشکی میتونی سفید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.