این کیک قشنگه واسه تولد دخترم ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

برای یه دختر دو ساله نه عززیزم .یه کیک شاد و‌ رنگی و قلب قلبی قشنگ تره

این بزرگونس. بچگانه بگیر

کیک تولد یک سالگی دخترم

تصویر

عزیزم خوشگلع بستگی به تم تولدش و سلیقه ی خودت داره بنظرم قشنگه

یچی رنگی بگیر🥰

تصویر

من برا پسرم اینو سفارش دادم خیلی خوشگل شد

تصویر

این برا بزرگساله

ن عزیزم مناسب سن دخترت نیست

یه نگاهی هم به اینا بکن قشنگن

تصویر

به نظرم رنگ های شد یا عروسکی بگبر
این به سنش نمیاد
یا حداقل اون قلبا و ربانارو بگو صورتی یا سرخ آبی بزنه

نه عزیزم ی کیک شاد السا آنا یا باب اسفنجی به فکر روحیه بچت باش
یا عکس خودشو بزار چاپ کنن قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان فرحان و فاطمه مامان فرحان و فاطمه ۴ سالگی
مامان جیگر قلب من مامان جیگر قلب من ۲ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۲ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی