برای یه دختر دو ساله نه عززیزم .یه کیک شاد و رنگی و قلب قلبی قشنگ تره
این بزرگونس. بچگانه بگیر
کیک تولد یک سالگی دخترم
عزیزم خوشگلع بستگی به تم تولدش و سلیقه ی خودت داره بنظرم قشنگه
یچی رنگی بگیر🥰
من برا پسرم اینو سفارش دادم خیلی خوشگل شد
این برا بزرگساله
ن عزیزم مناسب سن دخترت نیست
یه نگاهی هم به اینا بکن قشنگن
به نظرم رنگ های شد یا عروسکی بگبر
این به سنش نمیاد
یا حداقل اون قلبا و ربانارو بگو صورتی یا سرخ آبی بزنه
نه عزیزم ی کیک شاد السا آنا یا باب اسفنجی به فکر روحیه بچت باش
یا عکس خودشو بزار چاپ کنن قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.