این هم شماره ۲
این سبکا بهتره اینایی ک انتخاب کردی بزرگونس
این کیک تولد پسر من بود
این مدلا قشنگتره
اینایی که فرستادی زیادی بزرگانس
سعی کن کیکش رنگی رنگی و شاد باشع😍
میگی کع نمیخوای عروسکی باشه هموین چیزی انتخاب کن
من اینپ همین الان زدم گوگل
بزن کیکرنگی شاد خیلی کیکای قشنگ و ساده ای میاره
ي نظرم مناسب نيستن براي بچه
رنگ آبی اصلا رنگ خوبی برای کیک نیس...نه به خاطر سلیقه ، به خاطر خاصیت خامه و خود رنگ ووو
اصلا خامه تیره نگیر همه خونه زندگی و دهناتون تیره میشه من یه بار کیک سیاه گرفتم به چیز خوردن افتادم😂😂💔💔💔
بزرگانس
گلم به نطرم اینا اصلا مناسب تولد بچه دوساله نیستن
کیک بچگونه انتخاب کن اینایی که انتخاب کردی بزرگونس
بنظرم۴اینا همش نوجونانس
اره به نظر منم بزرگونن
اینا بنظرم همش مدلای بزرگونس
اگرم میخوای مدلش ساده باشه
ی کم رنگای شادتر بهتره باز
کیک بچگونه بهتر اینا برا بزرگاس
به نظرم یه کیک بچگونه قشنگ ترمیشه گلم
شماره ۴
شماره ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.