بچها ب نظرتون کدوم تم برا دوسالگی قشنگتره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

دو برا بچه قشنگتره
یک بیشتر برا بزرگساله

گزینه ۲

تصویر

اولی خوب

دو به سن بچه بیشتر میاد، یک برای بزرگساله بیشتر

یک قشنگه سادس از مد نمیوفته

قطعا ۱

یک ساده تره

دو بهتره

البته زیاد بچگانه نیس

گزینه ۲ بنظرم بهتررررررره

یککککک

سوال های مرتبط

مامان گنجشک لالا مامان گنجشک لالا ۲ سالگی