۵ پاسخ

من درست یه سالو نیم بعد سزارین اولم باردار شدم

تاپینگ های قبلیت نوشتی دکترم گفته زیاد بمونه تو شکم بهتر میشه توهم سر وقت زایمان کردی بچه نشکل داشت یا دکترا نفهمیدن؟
بگو راهنمایت کنیم

یعنی چی نموند؟

یک سال و نیم بعد سزارین باردار شدم

خب خب انگاری خبرمبروار

سوال های مرتبط

ساجده ✨🌛🌷 ساجده ✨🌛🌷 قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری