من درست یه سالو نیم بعد سزارین اولم باردار شدم
تاپینگ های قبلیت نوشتی دکترم گفته زیاد بمونه تو شکم بهتر میشه توهم سر وقت زایمان کردی بچه نشکل داشت یا دکترا نفهمیدن؟
بگو راهنمایت کنیم
یعنی چی نموند؟
یک سال و نیم بعد سزارین باردار شدم
خب خب انگاری خبرمبروار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.