چند وقت بعد عمل واریکوسل باردار شدین ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من بعد سه ماه از عملش باردار شدم

شوهر من وارکسول گرید 3داشت تا دوماه آمپول و قرصم مصرف کرد بعداز عمل

خیلی سخته شاید ب کسی ک تجربشو نداشته و این بلاها سرش نیومده و خداروشکر زودی مامان شده شاید ندونه ک جی میگم ولی واقعا سخته هرماه چشم انتظاری ، هی ب بدنت تمرکز کنی ک شاید ی دلیلی داشتی واسه باردار بودن

به نام خدا ۳ونیم سال😅

از خدا میخام فقط ب حق حضرت زهرا همه مامانایی ک ب هردلیل چشم انتظارن ب حاجت دلشون برسن خودمم همینطور

من ۵ ماه☺️

منم شوهرم یکماهه عمل شده

شوهرتون واریکوسل داشت؟

منم سوالمه

چی هست واریسکول؟؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
رویا
(عاشق بچه ام 🥹😘) رویا (عاشق بچه ام 🥹😘) قصد بارداری