۶ پاسخ

بیمارستان روزبه برای درمانش هست برو تو تهران، خیابان کارگر جنوبی

روانپزشک
برو پیش دکتر عباسعلی اسدی ازت نقشه مغزی میگیره و بهترین دارو رو تجویز میکنه

من.همین الانم در موردش تاپیک گذاشتم😔

دیشب اتفاقا نصف شب پنیک شدم ، شوهرمم شیفت بود خونه نبود . خیلی اذیت شدم

باید بری روان شناس یسری دارو ها هستن خیلی کمک میکنه
مشاورو اینا اصلا کمکی نمیکنه

کار من فقط از ته دل جیغ کشیدنه

سوال های مرتبط