بیمارستان روزبه برای درمانش هست برو تو تهران، خیابان کارگر جنوبی
روانپزشک
برو پیش دکتر عباسعلی اسدی ازت نقشه مغزی میگیره و بهترین دارو رو تجویز میکنه
من.همین الانم در موردش تاپیک گذاشتم😔
دیشب اتفاقا نصف شب پنیک شدم ، شوهرمم شیفت بود خونه نبود . خیلی اذیت شدم
باید بری روان شناس یسری دارو ها هستن خیلی کمک میکنه
مشاورو اینا اصلا کمکی نمیکنه
کار من فقط از ته دل جیغ کشیدنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.