سلام کسی نمیدونه چه شیرخشکی خبه

۷ پاسخ

اون شیرخشکی برای بچه شما خوبه که بهش بسازه
ممکنه یکی آپتامیل به بچش بیوفته خیلی خوب باشه ولی به بچه شما نسازه
باید با دکترش مشورت کنی عزیزم

والامن چندباربردم دکترهرچی میگم بهشون نمیگن

آپتامیل پرونوترا شبیه ساز ترین شیر خشک به شیر مادره اگر روی نوزاد شما بیوفته من دکتر پسرم گفت اول اینو امتحان کن
ممکنه برای خریدش یه کوچولو اذیت شین نمیدونم شرایط شهر شما چطوره

شیرخشکی که به بچتون بسازه و باهاش اذیت نشه عزیزم. بهترین چیز اینه که از پزشکش مشورت بگیری، با توجه به شرایط نی نی بهترینارو بهت پیشنهاد میده

سلام من نان ۱ میدم و خواهرزاده م آپتامیل میخورد. از دکتر بچه ت بپرسی بهتره، با توجه به شرایط بچه می‌تونه کمکت کنه

اپتامیل نان

سوپرامیل

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی