سلام چه نوع شیرخشکی برا وزن دهی نوزاد خوبه؟؟

۴ پاسخ

من اپتامیل و ببلاک میدم راضی ام
از ببلاک بیشتر راضی بودم ک گیرم نیومد دیگه

نان .

بستگی داره چی بهش بسازه ،من اپتامیل میدم راضیم

نان.

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۵ ماهگی
مامان امیرعلی 🐤💙 مامان امیرعلی 🐤💙 ۱ سالگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی