چه شیرخشکی واسه وزن دهی خوبه؟

۵ پاسخ

من اپتامیل میدم ولی اونجوری ک میخوام وزن نگرفته شنیدم سوپرامیل خیلی خوبه نمیدونم عوض کنم یا نه

سوپرامیل عالیه

من قبلا نان میدادم وزندهیش خوب بود اما سنگین بود و دیر هضم
الان چند روزی آپتامیل میدم میگن وزندهیش خوبه

آپتامیل خوبه زیادم چرب نیست که یبوست بشه

اپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۴ ماهگی