خانما چ شیرخشکی برای وزن دهی خوبه؟

۳ پاسخ

من گاهی آپتامیل میدم هم مزه ش خوبه هم می گن برای وزن دهی خوبه.

من اپتامیل میدم و خیلی راضیم

همشون یکی هستن هیچ کدوم وزن دهیش خوب نیس😐

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۵ ماهگی
مامان 🫀دِلــــماه🫀 مامان 🫀دِلــــماه🫀 ۱۵ ماهگی
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی