پسر شما هم وقتی اینو خورد اولش اسهال داشت ؟؟؟
ببلاک میدم خوبه وزن دهیش
منم نان ۱میدم روزانه ۱بار شبا وزنش ۵۵۰۰بو
ترویتال میدم وزنش طبق نمودار
نان میدم معمولیه تپل نیس اصلا
پرونوترا خیلی راضیم
منم پرونوترا میدم
سلام نان
بله
والا من اوایل نانمیدادم ب عنوان کمکی بعددیدم خیلی بالامیاره رفتم ببلاکای ار گرفتم چندماه دادم اونوهمبالامیاورد باز ببلاکسادهدادم بازم بالامیاره.نمیدونمچرا اماامروز ازصبح فقط شیرخودموخورده اصلا بالانیاورده نمیدونمچشیرخشکیبگیرمبراش چونشیرخودم کمهمیدونمکهسیرش نمیکنه
ببلاک
من آپتامیل ساده ۱ میدم خیلی خوب وزن میده بچم خوبه وزنش تپلیه
نان میدم به پسرم میسازه وزنش هم نرماله نه تپله نه لاغر
رفلاکس داره ببلاک ای آر میدم اصلا وزن دهی نداره
دو روزه دارم ببلاک ساده میدم ببینم خوبه یا ن
نان کامفورت خوبه
کمکی نان ۱میدم بدک نیس من هم شیرخودمومیدم هم اخرشباکمکی شیرخشک میدم ولی وزن انچنانی نمیگیره تپلی نیس
سه تا بچه هام نان خوردن البته کمکی دادم شیرخودمم میدادم
نان خوبه
سلام عزیزم شما از این مارک راضی هستید ؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.