برا رفلاکس چ شیرخشکی میدین؟وزن میده؟

۵ پاسخ

من ببلاک AR میدم

شیر خشک های ای آر برای ریفلاکسه عزیزم

من آپتامیل ای ار خارجی دادم گرون بود ولی خیلی خوب بود

من تروویتال ar میدم

من نان ای آر میدادم عالی بود ولی پیدا نکردم بیومیل اینا میدادم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان 🫀دِلــــماه🫀 مامان 🫀دِلــــماه🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی