۳ پاسخ

نان ۱ از همه وزنگیری بهتری داره بعدش سوپرامیل چون چربه . ولی نان برای بعضی بچه ها باعث یبوست میشه

من آپتامیل میدم خوب بود براش

شیر خودتو نمیدی؟

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان MohammadReza💙 مامان MohammadReza💙 ۱۷ ماهگی