خانوما شما پوشک سایز 0گرفتید یا 1

۱۵ پاسخ

والا من یک بسته ۲۰ تایی مولفیکس یک
یک بسته ۴۰ تایی هم مای بیبی یک گرفتم ببینم کدومش بهتر میشه براش اما صفر نگرفتم طبق گفته ی اطرافیان

صفر یک بسته میگیرم دو بسته هم یک

من یک خریدم چون صفرخیلی کوچیکه فکرنمیکنم استفاده ای بشه بازم بستگی ب وزن داره

من هم صفر هم یک

من یک گرفتم

یک بگیر اگه دیدی خیلی براش بزرگه همونجا داروخانه ی بیمارستان میتونی صفر براش بگیری یک هم بذاری بعدا استفاده کنی
ولی اگه صفر گرفتی کوچیک بود براش دیگه مجبوری استفاده کنی

تا پونزده روز صفر استفاده شد

۱ و ۲
ولی احتمالا ۰ هم بخرم قبل زایمان به بسته کوچیک

صفر گرفتم

یک گرفتم اگه وزنش کم باشه همونجا یه دونه صفر میخرم

یک بیمارستان صفر اصلا قبول نمبکنه

یک گرفتم صفر واسه نوزاد نارس هست و وزن کم یک بخر برر دیدی تو بیمارستان نشد همونجا تو بیمارستان میفروشه یع بسته بخری کافی میشه

من 3 تا صفر اوردم بعد يك استفاده كردم

صفر بعد يك

صفربخر

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی