بچه ها پوشک سایز 1 با 2 چندتا بخرم ؟

۶ پاسخ

من یه بسته صفر یه بسته۱ گرفتم واسه بیمارستان
شاید یا مارک به بچه نساخت نمیشه زیاد خرید

بعد خب میمونه همون موقع میخرم. درسته گرون تر میشه ولی خب قیمت های الان رو بزاریم کسایی بگیرن که بچشون مثلا سایز۲ هست
گناه دارن

برا بیمارستان یک و صفر میشه بعدم ک با وزن بچع میری جلو

من از هرکدوم دوبسته ۴۰ تایی خریدم

من از هر کدوم دوتا بسته خریدم ۴۴ تایی

صبرکن بچت ب دنیا بیاد شاید حساسیت داشته به یک مارک پوشک

من از هر کدوم دو بسته خریدم

سوال های مرتبط

مامان نورا  🥰❤️ مامان نورا 🥰❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان میثاق🩵میرال🩷 مامان میثاق🩵میرال🩷 ۴ ماهگی