من یه بسته صفر یه بسته۱ گرفتم واسه بیمارستان
شاید یا مارک به بچه نساخت نمیشه زیاد خرید
بعد خب میمونه همون موقع میخرم. درسته گرون تر میشه ولی خب قیمت های الان رو بزاریم کسایی بگیرن که بچشون مثلا سایز۲ هست
گناه دارن
برا بیمارستان یک و صفر میشه بعدم ک با وزن بچع میری جلو
من از هرکدوم دوبسته ۴۰ تایی خریدم
من از هر کدوم دوتا بسته خریدم ۴۴ تایی
صبرکن بچت ب دنیا بیاد شاید حساسیت داشته به یک مارک پوشک
من از هر کدوم دو بسته خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.