والا ما که کلاسای بارداری و زایمان میریم
خود سر پرستار بیمارستان گفت پوشک صفر بیارید، مگه وزن بچه تو اخرین سونوتون بالای ۴ باشه.
ولی لباس دو دست صفر و دو دست یک بیارید.
لباس هم فقط .شورت و رکابی و بلوز و شلوار. سرهمی گفت اجازه نمیدن تنش کنید. جوراب و کلاه و دست کش. ناف بند هم نمی خواد.
۲۰ تایی بذار تو ساک ببر
تعدادشم ده تارو بزار ممکنه زیاد پی پی کنه
به وزن جنین بستگی داره من پسرم ۳۱۰۰ بود
یک نخریده بودم
مای بی بی سایز یک براش بزرگ بود دو بسته سایز صفر استفاده کردم بعدش یک
من سایزیک بردم
من بچم ۳ نیم بود صفر بستم کوچیک نبود
من 10 تا پوشک 1 گذاشتم، و یه بسته سایز صفر که البته داشتم
میتونی پوشک سایز 1 یه بسته کوچیک بخری
دخترم 3300 بود تا دو هفته صفر مصرف کرد
اول بدنیا میاد صفر بعد سایز ۱
من برا دخترم صفر خریدم همون تو بیمارستان بسته ام خونه اومدم یک گرفتم چون صفر کوچیک بود
صفر برای بچه های زیر ۳ کیلو هس مثلا ۲ کیلو دونیم کیلو بالای سه کیلو همون ۱ خوبه
یه ۲۰ تا جدا کن بزار ساک ببر بیمارستان
دختر من ۲۹۰۰ بود هنوز ۰ استفاده میکنم
الان فک کنم ۳۲۰۰ اینا باشه
منم صفر میبرم
بچه هر چی باشه صفر لازم داره دو سه روز اول
عزیزم هردو رو بگیری استفاده میکنی ولی برا بیمارستان صفر بخر ت ساکتم ۵ تا بزار البته فکنم فقط دوتاشو استفاده کنه
ده تا دونه بردار
من ی بسته کوچیک ،۰میبرم برا بعدش یک میگیرم
اگر وزن بچت زیر ۳ کیلو نیم باشه سایز ۰ میخوای
آره عزیزم همین کارو کن
یه بسته کوچیک سایز 1ببر ،صفر برای بچه های کم وزن و نارسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.