من صفر نگرفتم یک گرفتم چون صفر خیلی خیلی کوچیکه واسه بچه های نارسه
اگه وزن بچتون کم نیست ۰ نخرید.
۱ بگیرید.
نه زیادتر بخر من دخترم ۳۹۰۰ دنیا اومد نزدیک ۲۰ روز ۰ بستم ۱ بزرگ بود براش من تقریبا ۴ بسته ۲۰ تا یی خریدم
چن کیلوعه سایز صفر برای زیر ۳ کیلوعه برای نوزاد کم وزن یا دو قلو ها
۲۰ تای بخری بهتره
آره بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.