۱۰ پاسخ

صفر بگیر

یک بگیر

من یه بسته 0 خریدم ۲۲ تایی

من ۱ گرفتم با وزن ۲۴۰۰اوکیه

اگه نگرفتی میتونی وایسی زایمان کنی میگن چه سایزی بری بگیری همونجا یا من ک گرفتم ی چندتا سایز صفر با چندتا سایز یک گذاشتم تو ساک

من صفر پیدانکردم

اصلا نگیر خود بیمارستان میده بعد ببین همون مارک بهش میسازه یا نه

من قراره ۳۶هفته زایمان کنم قطعا باید 0بگیرم به نظرم شمام فعلا ۱بسته 0بگیر

صفر

دوتاش

سوال های مرتبط