۱۲ پاسخ

خیلی زیاده ۵ تا کافیه

من یه بسته سایز یک میبرم براش

زیادم هست ولی محض اطمینان بردار ۱۵ تاتو

اگ سزارین هستی هردوساعت یکی میخواد حساب کن ببین اون دوروز چقدمیشه

خیلی هست در حد پنج تا کافیه

زیادم هست

من بچم تا وقتی ۳۲۰۰ ایناهم شد سایز صفر اوکی بود براش.
۱ بزرگه

اگر برا نی نی هست سایز صفر ببر بستگی به وزن نی نی هم داذه هاا
نی نی من ۲۸۰۰ بود سایز صفر مناسبش بود حتی الان هم استفاده میشه

من شیش تا سایز صفر شیش تا سایز یک برداشتم

ده تا زیادم هس

اره عزیزم

من ۱۰ تا برداشتم

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی