۵ پاسخ

دخترتون که بچه هستش از ترس میگه درد نمیکنه حتما یه چکاپ ببریدش

منم دخترم این طوری بود رفلاکس پنهان داشت

دختر من اینجوری ولی دستشویی میبرم خوب میشه

دختر منم همینه.ولی يبوست هست من میگم شاید ازونه

حتما ببرش دکتر ازمایشات کامل وسونوگرافی

سوال های مرتبط