اصلا دست نزن و مدام پانسمانشو با هر بار ادرار عوض کن میوفته خودش
دست نزن خودش میفته تا ۱۰ روز جا داره
خودش تادوذوزدبگه میفته براپسرمنم اویزون بود چندروزی دیگه۷روزه افتاد
نه زرد رنگ عادیه نگران نشو حموم بردنی با اب ولرم رو به گرم بچه رو بزار داخلش بمونه
روزانه یه تشت اب کن بچه رو بزار داخلش خودش میوفته ولی دست نزن خدای نکرده خون بیاد باید ببری بخیه اش کنی
برای پسرم روز ۷افتاد ..ولی بعدافکرکنم تتراسایکلین بود زدم اگه اشتباه نکنم
سلام
نه عزیزم اصلا نباید دست بزنی خودش باید بیفته
شاید صبح وقتی پوشکش رو عوض کنی ببینی افتاده
ولی خودت اصلا دست نزن
سلام به مبارکی ن دست نزن خودش میوفته مگه پماد نمیزنی
نه چند روز صبر کن اگه نیفتاد ببرش دکتر اگر هم عفونت کرده که حتما باید ببری بهت پماد بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.