دختر منم قبلاً ریسه میرفت موقع یه مدت خوب شده بود ولی این اواخر بازم ریسه میره موقع گریه. فک کنم از وقتی آهنش نمیدم اینطوری شده
پسره منم از بچگی اینطوری بود یه سری یه لحظه ازش دور شدم برگشتم دیدم دهنش بازه کبود شده بعد بلند ش کردم یه دفعه سیاه شد مردمک چشمش زد بیرون گردنش کج شد کلا رفت ؛؛؛؛ خیلی خیلی بد بود به دکتر گفتم گفت ریسه رفتن عادیه تا ۳سالگی ادامه داره معمولا درست میشه بعد فقط باید سعی کنید زود آرومش کنید که اگه این از حال رفتنا مثل پسره من زیاد تکرار بشه به تشنج تبدیل میشه ولی در کل گفت جای نگرانی نیست
نترس اونا خوب بلدن.. من بردم بچم اصلا نفهمید
حواسش با اسباب بازی که دوست داره سرگرم کن
بگو دکتره لباس سفیدش دربیاره نترسه بعد محکم بگیرش زود میگیرن جای خوب ببر فقط ک وارد باشه
اینجوری میگن از من کم خونی شدیده
من دخترم رو بردم ازمایش .شوهرم تو بغلش گرفت .با دست سرش رو گرفت به یک طرف که نببینه .بعدم خودم خوراکی گرفتم تو دستم گفتم تموم بشه اینو میدم بخوری .اصلا نفهمید پرستاره هم خیلی خوب گرفت
احتمالا کم خونیه
دخترمنم هرکی بهش دست بزنه سزیع گارد میگیره واسه ازمایش اینقدر گریه کرد نفسش رفت صورتش کبود شد ولی خوب شد گرفتم کمخونی داشت دکترواسش دارو تجویز کرد
با سرنگ کوچیک با بازی میگیرن متوجه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.