۶ پاسخ

ازمایشگاه مرکزی هم خیلی خوبه

چکاب من دخترم بردم با بچه تامین اجتماعی پانصد خورده ای

وای چه خبره😳

ببرش بیمارستان دستغیب

ربطی به آزمایشگاه نداره به آزمایش ربط داره گه چیا نوشته.

آزمایشگاه دانشبد خوبه. دکتر ذکری هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسری وگل دختر مامان پسری وگل دختر ۳ سالگی