خانوما زیردلم احساس سنگینی میکنم نمیتونم زیاد راه برم فشار‌میاد
کسی میدونه از چیه؟؟؟؟

۷ پاسخ

منم اوایل خفته ۲۰ اینطور بودم ولی بعدش خودش خوب شد. انگار اولش که هنوز شکمت جا باز نکرده فشار زیاده بعد کم کم خوب میشه. رحمت اندازه بچه بزرگ‌میشه و راحت میشی. من درد هم داشتم هم درد سیاتبک هم درد کنار کشاله

من چون بریچه این حالتو دارم

سنگینی وزن بچس عزیزم،یکم استراحت کن اوکی میشی

جفتت پایین نیس؟
منم اوایل اینطوری بودم

چند هفته رفتی سونو جنسیت

عزیزم میگم تو تکون های بچه رو احساس میکنی؟

این دفعه رفتی پیش دکترت ازش بپرس اگز اجازه داد شکم بند بارداری بگیر خیلی کمک میکنه عزیزم هم‌کمر هم شکمتو اروم میکنه. ولی از دکترت بپرس.

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری