من سونو رنگیم رفتم همه چیم خوب بود اما بچم تو ۳۲و۵ روز وزنش ۱۵۸۰ بود دوهفته عقب بود و تا آخر هم دوهفته عقب موند حتی لیدی میل و دو مدل مولتی میخوردم ولی تاثیر نداشت
هر چیزی نخور چیزایی رو بخور که فقط بچه وزن بگیره
گلم کدوم سونوگرافی رفتی
ژنتیکش کوچیکه
منم یه بار ۲۸ هفته رفتم وزنش کم بود،کلی لیدی میل،سویق با شیر و عسل،دلستر خوردم، با پروتئین،ولی ۳۱هفته و ۵ روز رفتم بازم وزنش کم بود، ۱۰ روز عقبه
خونرسانی و جفت و همه چیز اوکی بود
۳۰ هفته چند بوده عزیزم
همه سونو هات رو یه جارفتی؟
عزیزم، برا من قرص، آرژانتین با، لیدی، میل، تجویز، کرد
۳۷هفته، رفتم ۲۸۰۰بود
من بر عکست بچم وزن گرفت بیشتر بخاطر مشکل کتف که دارم نگرانم وزنش خیلی بره بالا نتونم بغلش کنم یا از دستم بیفته 😭😭از طرفی همش خداروشکر میکنم که همجوره خوبه از طرفی میترسم مامان خوبی نباشم 😭
من ۳۰هفته و۵روز وزن نینی۱۶۵۰بود
به زیاد خوردن نیس مفید بخورر من هرروز تخم مرغ ابپز میخورم کباب و سالاد ماکارونی یروز درمیون میخورم دلستر زیاد میخورم کلا سعی کن چیزای پروتئینی و نشاسته دار بخوری نکران نباش از این ب بعد وزن میکیره
من۳۴و دوروز، ۲۲۰۰بود، بازم، گفت، زیاد، نیس، انتظار بیشتری، داشتیم، ولی، نرماله
آجیل ودلستر و بستنی و گوشت قرمز بخور
خیلی تاثیر داره
وزن بچه منم کم بود ۳۰ هفته ک رفتم ۱۴۰۰بود دوباره ۳۳ هفته رفتم ۲۱۰۰شده بود
پودر لیدی میل هم خوبه از داروخونه بگیر بخور
نگران نباش بعدا بدنیا اومد وزن میگیره فندق ودلستر بخور
خون رساني رو چجوري بررسي كردن؟؟
نگفت اگر رشد نکرد زود درش میارن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.