۶ پاسخ

اگه تونستی بعد از زایمان طبیعی بری رو توالت معمولی برو😂
من تا دو ماه بعد از فرنگی استفاده کردم

بخیه ها از هم یا باز میشه یا پاره بعد خیلی بد جوش میخوره برو فرنگی

یعنی تو خونه هم نمیشه بشینیم؟

مم سر زایمان اولم رعایت نکردم می‌نشستم برا دستشویی بخیه هام باز شدن ولی سر این یکی از روز اول همش سر پا کارمو انجام میدم بعد کامل هم پاهامو میشورم

من زایمان اولم رفتم دستشویی عادی 😂

دستشویی فرنگی

سوال های مرتبط