۶ پاسخ

تصورش هم دردناکه ک با بخیه بشینی رو ایرانی.کش میاد جای بخیه😂

واسه طبیعی کم پیش میاد که اذیت کننده باشه بخیه هاش

من از اول بارداری و بعدش زایمان همچنان ایرانی
اصلا نمیتونم با توالت فرنگی ارتباط بگیرم حس چندشی دارم بهش
خداروشکر مشکلیم پیش نیومده

قبل و بعدش فرنگی
بهتره تا حداقل ۲۰ روز یکماه حتی در طی روز و موقع شیردهی هم روی بخیه‌هات نشینی که فشار روشون نیاد بعدشم تا یه مدت از نسیمن طبی سوراخدار استفاده کنی تا خوب ترمیم بشن، از توالت فرنگی هم استفاده کنی.

من ک سزارینی بودم و با اینکه از فرهنگی بدم میومدم ولی از اون استفاده کردم چون بابخیه واقعن دردناکه ایرانی بری 😕

من از قبلش فرنگی استفاده میکروم بعدم همینطور

سوال های مرتبط